Palkintosäännöt

Lapin Nuuskut ry:n Vuoden Nuuskut palkintojen säännöt

Asioita, joita Sinun tulee ottaa huomioon hakiessasi palkintoja:

1. Kaikki palkinnot on haettava kirjallisesti ja tulokset todistettava. Tuloksista riittää linkki KoiraNettiin. Tulokset, jotka eivät ole KoiraNetissä, ilmoitetaan erikseen ja niistä tulee toimittaa todistus.
  2. Palkintohakemuksesta tulee selvästi ilmetä: mitä palkintoa haet, koiran nimi, rotu ja syntymäaika, omistajan nimi ja osoite- kopiot pisteisiin oikeuttavista tuloksista, jos ne eivät löydy tietokannasta
  3. Palkintohakemukset on toimitettava yhdistyksen ilmoittamaan päivään mennessä
  4. Tuloksiin hyväksytään vain koiran omistajan Lapin Nuuskut ry:n jäsenyyden aikana saavutetut tulokset. Tuloksista otetaan huomioon ne joiden aikana koira sekä koiran omistaja on asunut Lapin Nuuskut ry:n alueella ja omistaja on aktiivinen yhdistyksen jäsenenä.
  5. Tulokset lasketaan ajalta marraskuu-lokakuu

Mikäli olet saanut kiertopalkinnon, muistathan palauttaa sen yhdistyksen ilmoittamaan päivään mennessä. Kiitos.